הכרנו בהקשרים חבריים, זאת לא היתה היכרות עמוקה, ידעתי שהיא ניהלה את אגף המנויים ב”ידיעות אחרונות”, ואז נוצר מצב שהייתי צריכה עזרה בניהול השיווק במכללה אותה אני מנהלת, המכללה האקדמית לחברה ואמנויות, לשעבר לזלי קולג’. זו מכללה ותיקה, משפחתית, שהוקמה לפני 43 שנים, המתאחדת בשנה הקרובה עם הקריה האקדמית אונו.
נוצר מצב שהאחראית על תחום השיווק יצאה לחופשת לידה בת חצי שנה – והייתי צריכה עזרה, כולל ארגון ההערכות והפיננסים, כל הסיפור השיווקי, לקראת השנה הבאה. הייתי צריכה איש מקצוע, ספץ במכירות, ארגון ההרשמה, מישהו שמבין את התכנית הגדולה ויודע לרדת לפרטים. ואז חשבתי על רונית.
לשמחתי, היא לקחה את כל זה על עצמה. בלי חששות. ממוקדת מטרה. במינימום זמן, תוך פחות מחודש, היא הבינה לעומק את המשימה, למדה, הגדירה, הציגה תשובות ודרכי פעולה – וביצעה. עשתה שינוי. למדה ומיקדה. הבינה את הבעיה עד לפרטיה הקטנים, הגדירה משימות.
היא הביאה לשינוי משמעותי, הן ניהולי והן ביצועי, וכל זה בחצי שנה. היא באה עם רעיונות יצירתיים, ראתה את תפקידה בלתת מענה שלם, יצירתי ומאורגן, מענה מדויק לבעיה שנוצרה.
היא לא מתעייפת, יש לה יכולת למידה מפעימה. אין סמול טוק. הכול ענייני.